LiveToWin34 - Official Blog
This website uses cookies. We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. The blog is officially closed in 2023 and all new content will be published on the new version of the site https://livetowin34.gumroad.com. You can also find us in discord LiveToWin34#2961 or by using any of the links below:

Hitman SDK - By Skript47

Date: 19.08.2018 | By: Skript47
Type: Application | Game: Point Blank
Hitman 4 SDK Тестова версія програмного забезпечення для редагування ресурсів гри Hitman 4, дозволяє замінювати моделі, а також редагувати текстури. Папка Scenes містить каталоги з даними кожного окремого рівня (місії), всередині цих папок є файли з закінченням "_main.ZIP", це саме те, що вам потрібно, використовуйте інтерфейс програми Drag-and-drop для доступу до ресурсів всередині ці файли. Після завантаження всі дані будуть згруповані в 2 таблиці - PRM і TEX, ви можете як витягувати моделі та зображення з таблиці, так і замінювати їх. Імпортувати можна лише файли OBJ (Triangulated) і DDS (DXT1, DXT3, DXT5, ARGB), розмір імпортованої текстури може бути будь-яким, як і кількість Mipmap. У таблиці PRM Step об'єктів, які можна замінити, має бути тільки 40 (тільки статичні об'єкти). Позначка 64 у таблиці TEX означає, що ця текстура використовується грою як NormalMap. Після того, як ви внесете потрібні зміни, вам потрібно зберегти файли PRM і TEX, а потім вручну помістити ці файли назад у ZIP-архів.

Завантажити Hitman SDK.
Hitman 4 SDK Test version of software for editing within Hitman 4's game resources, allows you to replace models and also edit textures. The Scenes folder contains directories with the data of each individual level (mission), inside these folders there are files with the ending "_main.ZIP" that's exactly what you need, use the Drag-and-drop application interface to access the resources inside these files. After loading, all data will be grouped into 2 tables - PRM and TEX, you can both extract models and images from the table, and replace them. Only OBJ (Triangulated) and DDS (DXT1, DXT3, DXT5, ARGB) files can be imported, the size of the imported texture can be any, as well as the number of Mipmap. In the PRM Step table of objects that you can replace, there should be only 40, that is, only static objects. Flag 64 in the TEX table means that the texture is used by the game as a NormalMap (Unlike Glacier Tex Editor). After you make the changes you want, you need to save the PRM and TEX files and then manually place these files back into the ZIP archive.

Download Hitman SDK.